Oracle HCM Cloud – Service Desk Consultant (NL)

De aangeboden functie.

Jouw klanten hebben een implementatietraject van Oracle HCM Cloud doorlopen en rekenen op jouw assistentie bij het gebruik van het Oracle HCM Cloud applicatie. Je zal instaan voor het tijdig en accuraat behandelen van vragen of mogelijke issues met de Oracle HCM Cloud applicatie, gesignaleerd door klanten, hierbij gebruikmakend van efficiënte analyse en jouw probleemoplossend vermogen

Afhankelijk van de klanten waarmee of opdrachten waaraan je werkt, maken volgende taken deel uit van jouw opdracht:

  • Als Service Desk Consultant bied je eerstelijns support aan klanten die daarvoor op jouw deskundige aanpak rekenen. Je bent immers geen doorgeefluik voor vragen, maar lost zoveel mogelijk issues zelf op, snel, accuraat en efficiënt.
  • Op basis van vragen van klanten, identificeer en analyseer je knelpunten of complicaties met de HR-applicaties. Bij elke vraag bepaal je zelf de prioriteit. Wat moet meteen opgelost worden en wat kan nog even wachten?
  • Uiteraard informeer je jouw klanten regelmatig met betrekking tot de status van de op te lossen issues.
  • Voor complexere vraagstukken kan je bouwen op de kennis van ervaren collega’s, die expert zijn in de bevraagde materie. Hierdoor ontwikkel je ook jouw verdere kennis van de verschillende modules.
  • Je volgt de levenscyclus van de Oracle HCM Cloud-applicatie op en brengt de klanten op de hoogte van potentiële wijzigingen.
  • Je creëert relevante rapporten en dashboards met HR data.

Onze HR Application consultants zijn actief betrokken bij de volledige levenscyclus van elk Oracle-project, samen met een team van collega’s van ervaren implementatieconsultants en project-managers.

Jouw ideale profiel.

Onze ideale collega bezit een aantal onontbeerlijke competenties:

  • Je loopt warm voor vlot, nauwgezet en gestructureerd werken.
  • Jouw analytische geest en oplossingsgericht denken brengen jou al een heel eind op weg.
  • Je houdt ervan om je in een materie in te werken en leert snel bij.
  • Uiteraard heb je interesse in technologie en een affiniteit met human resources en business omgevingen.
  • Je bent bevlogen in klantencontacten en een vlotte communicator in Nederlands en Engels. Onze Franstalige klanten stellen een woordje frans op prijs.
  • Heb je een bachelor-diploma en een basiskennis SQL, dan wordt het steeds beter.

Waarom HRMC?

HRMC maakt deel uit van de Cronos Groep en is een meermaals bekroonde Oracle Platinum Partner. Met deze erkenning rekenen we ons graag tot de top van HR Cloud Integration partners. De cultuur van onze organisatie is klant- en waardengedreven. Waarden zoals integriteit, flexibiliteit, verantwoordelijkheid, transparantie en initiatief dragen we hoog in het vaandel.

Je komt terecht in een autonoom team van consultants, die gepassioneerd zijn door ‘people’, processen en technologie. Een sterk team dat elkaar aanvult en samen dezelfde richting uitgaat om de gemeenschappelijke doelstellingen te behalen. Je krijgt een toegewijde coach die jou zal begeleiden van bij de start waarbij er naast de nodige opleiding heel wat aandacht besteed wordt aan groepscohesie, samenwerking en collegialiteit.

Ons aanbod voor jou.

Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Eigen aan deze voltijdse functie staan we garant voor een uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden met een interessant salaris, aangevuld met verschillende netto vergoedingen, hospitalisatie- en groepsverzekering, gsm-abonnement. Uiteraard voorzien we ook de nodige bedrijfsmiddelen zoals laptop en bedrijfswagen met tankkaart.

Degelijk loopbaanperspectief.

Van bij jouw start staat een collega-coach ter beschikking die jou zal begeleiden in het onboardingstraject dat jou onmiddellijk onderdompelt in onze cultuur, organisatie en de dagelijkse materie. Om snel de draad op te pikken voorzien we de juiste opleiding, zowel online als ‘on the job’.

HRMC, en met uitbreiding de organisaties van onze cluster, biedt een ruim perspectief om naar andere rollen te groeien. Onze internationale klanten zorgen voor opportuniteiten om ook ervaring met buitenlandse klanten op te doen.

 

Aandacht voor welzijn en zorgaspecten.

Geheel in lijn met onze inspanningen naar samenwerking en cohesie voorzien we elke middag broodlunch, soep, slaatjes en andere. Daarnaast vind je een uiteenlopende mix van interessante kortingen bij diverse entertainment-activiteiten, sport en handelszaken. Naast de Family Day en het gerenommeerde Sinterklaasfeest zijn we ook wel te vinden voor enkele bedrijfsfeestjes (post-corona wel te verstaan). De organisatie verzorgt verder ook faciliteiten met betrekking tot gezondheid, welzijn en huishoudelijke activiteiten.

 Baanbrekende werkgever.

HRMC mag zich een baanbrekende werkgever noemen. We ontvingen het label omwille van de inspanningen die we als organisatie plaats- en tijdsonafhankelijk werken. We gaan bewust om met de pijlers: minder, slimmer en groener onderweg en mensgericht hybride werken. We zorgen voor een gebalanceerd evenwicht bij kantoor en thuiswerk. Een optimale balans met de juiste digitale tools, flexibele werkuren met een grote zin voor verantwoordelijkheid en autonomie zonder de blijvende betrokkenheid ui het oog te verliezen.  Tot slot blijven we aandacht houden voor de fysieke en mentale gezondheid van onze medewerkers.

 

 

 

    Menu